سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1- شرح زندگانی من از عبد الله مستوفی - انتشارات هرمس - 110 تومن

شرح زندگانیِ عبدالله مستوفی پر است از شیرینی و تلخی. روایتی‌ست از جفاهایی که به وطن کردند و مردمانِ شیرین ‌زبانی که امروز، خاک ‌نشینِ همین وطن‌اند. روایتِ عبدالله مستوفی از تاریخِ اجتماعیِ دوره قاجار، بیش از آنکه روایتی شخصی باشد و به خودِ مستوفی بازگردد، روایتی است از احوالِ ملک و مملکت در همان عصر. نثرِ «شرحِ زندگانی من» اگرچه به دوره قاجار و پهلوی برمی‌گردد، اما برای مخاطب امروز، شیرین و روان است و جدای اینکه دایره لغاتِ‌ خواننده را بسط می‌دهد، دست‌انداز پیشِ پایش نمی‌گذارد.
2-تاملی درباره ایران از سید جواد طباطبایی - انتشارات مینوی خرد - 57 تومن
این ایران، که مبنای هویت تاریخی ماست، چیست؟ آیا می‌توان این ایران را به عنوان Object - به معنای موضوع یک علم - مورد بررسی قرار داد؟ و درباره? آن نظریه‌پردازی کرد؟ و سرانجام آیا می‌توان این ایران ِ موضوع تأمل فلسفی را به تاریخ جهانی پیوند زد؟
3-مردی به نام اوه از فردریک بکمن - نشر چشمه - 25 تومن
این کتاب رتبه‌ی اول پرفروش‌های سوئد و نیویورک تایمز را از آن خود کرده و به بیش از 30 زبان ترجمه و منتشر شده است. روزنامه‌ی «اشپیگل» درباره‌‌ی آن نوشته است: «کسی که از این رمان خوشش نیاید، بهتر است اصلا هیچ کتابی نخواند.»

برگرفته شده از adam-eve.blog.ir

نوشته شده در  شنبه 97/2/15ساعت  11:11 عصر  توسط بچه آدم 
  لطف شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
واگذاری. بلاگ
مو بوسوختم مو برشتم
گوشه لب پر زندگی
لیست خرید من از نمایشگاه کتاب تهران 1397
هستم اگر می روم گر نروم نیستم
روزانه ی یک کچل سرباز: ایست!
لیست خرید کتاب من از نمایشگاه کتاب
غرور و تعصب از جین آستین
آرزوهای بزرگ از چارلز دیکنز
احوالات شلم شوربا
آخرین امید
[عناوین آرشیوشده]